Вербківська сільська рада
Павлоградський район Дніпропетровська область
Рішення виконкому
від 26 липня 2021р. № 
«Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради»
Опубліковано 26 липня 2021

ПРОЕКТ

Керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» № 1160-IV від 11.09.2003, «Основи законодавства України про охорону здоров'я» № 2801-XII від 19.11.1992,  Постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. № 1075 «Про затвердження Методики розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування», розглянувши клопотання Комунального некомерційного підприємства «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради від 31.05.2021 №01-25/643, виконавчий комітет В И Р І Ш И В:

  • Затвердити перелік платних медичних послуг, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради (Додаток №)
  •  Затвердити тарифи (прейскуранти) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради (Додаток №2).

3.Директору Комунального некомерційного підприємства «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради Букреєву В.М., забезпечити якісне надання платних медичних послуг.

3.Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Савенка М.І.



Сільський голова                                             Віталій КРИВОШЕЙ






ЗАТВЕРДЖЕНО:

рішення Виконавчого комітету

Вербківської сільської ради

«хх» ххххххх 2021року № хх

        

Перелік 

медичних платних послуг, що надаються

без направлення лікаря, за зверненням громадян

Комунальним некомерційним підприємством

«Павлоградська центральна районна лікарня»

Вербківської сільської ради

   
  • Найменування
  • 1
  • Кабінет УЗД:
  • -
  • Органи брюшної полості
  • -
  • Сечова  система для жінок
  • -
  • Сечова система для чоловіків
  • -
  • Щитовидна залоза
  • -
  • Молочна залоза
  • -
  • Органи малого тазу у жінок
  • -
  • Акушерство до 12-ї неділі
  • -
  • М’які тканини
  • -
  • Лімфатичні вузли
  • -
  • Плевральна полость (крупні судини)
  • -
  • Мошонка
  • 2
  • Лабораторні дослідження:
  • -
  • Загальний аналіз крові розгорнутий
  • -
  • Загальний аналіз сечі
  • -
  • Глюкоза крові
  • -
  • Аналіз крові на печінковий комплекс
  • -
  • Цитологічне дослідження гінекологічного мазка
  • -
  • Дослідження гінекологічних мазків на гонорею та трихомонади (флора)
  • -
  • Реакція мікропреципитації (РМП)
  • -
  • Аналіз крові на нирковий комплекс
  • -
  • Аналіз крові на холестерин
  • -
  • Аналіз крові на печінковий + нирковий комплекс
  • -
  • Аналіз крові на печінковий + нирковий комплекс + холестерин
  • -
  • Коагулограма
  • -
  • Коагулограма +МНВ
  • -
  • Комплекс серологічних реакцій (РПГА)
  • -
  • Група крові
  • -
  • Мікроелементи: калий
  • -
  • Аналіз кала на яйця глистів
  • -
  • Аналіз крові на ревмо-комплекс
  • -
  • Гістерорезектоскопія з наркозом леонополярна
  • 3
  • Консультація лікарів спеціалістів по КДЦ
  • -
  • Лікар-терапевт
  • -
  • Лікар-отоларинголог
  • -
  • Лікар-невропатолог
  • -
  • Лікар-уролог
  • -
  • Лікар-онколог
  • -
  • Лікар-нарколог
  • -
  • Лікар-психіатр
  • -
  • Лікар-хірург
  • -
  • Лікар-ортопед-травматолог
  • -
  • Лікар-ендокринолог
  • -
  • Лікар-дерматовенеролог
  • -
  • Лікар - офтальмолог
  • -
  • Лікар-педіатр
  • -
  • Лікар-акушер-гінеколог
  • -
  • Лікар-фтизіатр
  • -
  • Лікар-інфекціоніст
  • -
  • Лікар-кардіолог
  • -
  • Лікар-акушер-гінеколог дитячий
  • -
  • Лікар-ендоскопіст
  • -
  • Лікар-анестезіолог
  • -
  • Цистоскопія
  • -
  • Промивання вушних проходів
  • -
  • Фіброгастродуоденоскопія
  • -
  • Колоноскопія
  • -
  • Дерматоскопія
  • 4
  • Хірургічні послуги
  • -
  • Гістерезектоскопія монополярна
  • -
  • Гістерескопія офісна
  • -
  • Лапараскопія на додатках
  • -
  • Лапараскопія екстирпація матки
  • -
  • Лапараскопія видалення вузлів
  • -
  • Лапараскопія та екстерпація матки енукмація вузла, черезпихвова експертація
  • -
  • Посічення пухлин шкіри
  • -
  • Ампутація матки
  • -
  • Екстирпація матки 
  • -
  • Киста яєчника внематочної вагітності
  • -
  • Соскоб з полості матки
  • -
  • Медичний аборт
  • -
  • Відкритий металоостеосиінтез бедра
  • -
  • Відкритий металоостеосиінтез голені
  • -
  • Відкритий металоостеосиінтез плеча
  • -
  • Апарат зовнішньої фіксації
  • -
  • Геморой, анальна тріщина
  • -
  • Ампутація нижніх кінцівок
  • -
  • Венектомія на одній нижній кінцівці
  • -
  • Холецистоктомія
  • -
  • Пахова грижа
  • -
  • Вентральна грижа
  • -
  • Водянка яєчка
  • -
  • Варикоцеле
  • -
  • Аденома передміхурової залози





Керуюча справами виконкому                              Лариса БІЛИЧ





ЗАТВЕРДЖЕНО:

рішення Виконавчого комітету

Вербківської сільської ради

«хх» ххххххх 2021року № хх


Прейскурант

цін на 2021 рік на платні медичні послуги

що надаються без направлення лікаря,

 за зверненням громадян

Комунальним некомерційним підприємством

«Павлоградська центральна районна лікарня»

Вербківської сільської ради

  • Найменування
  • Вартість (грн.)   в т.ч.
  • з НДС
  •  
  • Кабінет УЗД:
  •  
  • -
  • Органи брюшної полості
  • 428,40
  • -
  • Сечова  система для жінок
  • 364,80
  • -
  • Сечова система для чоловіків
  • 424,80
  • -
  • Щитовидна залоза
  • 266,40
  • -
  • Молочна залоза
  • 338,40
  • -
  • Органи малого тазу у жінок
  • 298,80
  • -
  • Акушерство до 12-ї неділі
  • 417,60
  • -
  • М’які тканини
  • 240,00
  • -
  • Лімфатичні вузли
  • 226,80
  • -
  • Плевральна полость (крупні судини)
  • 336,00
  • -
  • Мошонка
  • 246,00










 

Прейскурант

цін на 2021 рік на платні медичні послуги

що надаються без направлення лікаря,

 за зверненням громадян

Комунальним некомерційним підприємством

«Павлоградська центральна районна лікарня»

Вербківської сільської ради

  • Найменування
  • Вартість (грн.)   в т.ч.
  • з НДС
  •  
  • Лабораторні дослідження:
  •  
  • -
  • Загальний аналіз крові розгорнутий
  • 93,60
  • -
  • Загальний аналіз сечі
  • 42,00
  • -
  • Глюкоза крові
  • 55,20
  • -
  • Аналіз крові на печінковий комплекс
  • 110,40
  • -
  • Цитологічне дослідження гінекологічного мазка
  • 46,80
  • -
  • Дослідження гінекологічних мазків на гонорею та трихомонади (флора)
  • 42,00
  • -
  • Реакція мікропреципитації (РМП)
  • 45,60
  • -
  • Аналіз крові на нирковий комплекс
  • 72,00
  • -
  • Аналіз крові на холестерин
  • 56,40
  • -
  • Аналіз крові на печінковий + нирковий комплекс
  • 79,20
  • -
  • Аналіз крові на печінковий + нирковий комплекс + холестерин
  • 139,20
  • -
  • Коагулограма
  • 37,20
  • -
  • Коагулограма +МНВ
  • 52,80
  • -
  • Комплекс серологічних реакцій (РПГА)
  • 76,80
  • -
  • Група крові
  • 97,20
  • -
  • Мікроелементи: калий
  • 48,00
  • -
  • Аналіз кала на яйця глистів
  • 15,60
  • -
  • Аналіз крові на ревмо-комплекс
  • 50,40
  • -
  • Гістерорезектоскопія з наркозом леонополярна
  • 1560,00



 

 

 

 

 
 

 

Прейскурант

цін на 2021 рік на платні медичні послуги

що надаються без направлення лікаря,

 за зверненням громадян

Комунальним некомерційним підприємством

«Павлоградська центральна районна лікарня»

Вербківської сільської ради

 

  • Найменування
  • Вартість (грн.)   в т.ч.
  •  з НДС
  • Консультація лікарів спеціалістів по КДЦ
  • 1
  • Лікар-терапевт
  • 63,60
  • 2
  • Лікар-отоларинголог
  • 75,60
  • 3
  • Лікар-невропатолог
  • 67,20
  • 4
  • Лікар-уролог
  • 90,00
  • 5
  • Лікар-онколог
  • 68,40
  • 6
  • Лікар-нарколог
  • 79,20
  • 7
  • Лікар-психіатр
  • 75,60
  • 8
  • Лікар-хірург
  • 87,60
  • 9
  • Лікар-ортопед-травматолог
  • 80,40
  • 10
  • Лікар-ендокринолог
  • 68,40
  • 11
  • Лікар-дерматовенеролог
  • 76,80
  • 12
  • Лікар - офтальмолог
  • 72,00
  • 13
  • Лікар-педіатр
  • 70,80
  • 14
  • Лікар-акушер-гінеколог
  • 93,60
  • 15
  • Лікар-фтизіатр
  • 100,80
  • 16
  • Лікар-інфекціоніст
  • 88,80
  • 17
  • Лікар-кардіолог
  • 61,20
  • 18
  • Лікар-акушер-гінеколог дитячий
  • 78,00
  • 19
  • Лікар-ендоскопіст
  • 88,80
  • 20
  • Лікар-анестезіолог
  • 114,00
  • 21
  • Цистоскопія
  • 444,00
  • 22
  • Промивання вушних проходів
  • 102,00
  • 23
  • Фіброгастродуоденоскопія
  • 478,80
  • 24
  • Колоноскопія
  • 499,20
  • 25
  • Дерматоскопія
  • 80,40




Прейскурант

цін на 2021 рік на платні медичні послуги

що надаються без направлення лікаря,

 за зверненням громадян

Комунальним некомерційним підприємством

«Павлоградська центральна районна лікарня»

Вербківської сільської ради

 

  • Найменування
  • Вартість (грн.)   в т.ч.
  •  з НДС
  • Хірургічні послуги
  •  
  • 1
  • Гістерезектоскопія монополярна
  • 608,40
  • 2
  • Гістерескопія офісна
  • 619,20
  • 3
  • Лапараскопія на додатках
  • 1856,40
  • 4
  • Лапараскопія екстирпація матки
  • 1244,40
  • 5
  • Лапараскопія видалення вузлів
  • 1468,80
  • 6
  • Лапараскопія та екстерпація матки енукмація вузла, черезпихвова експертація
  • 1476,00
  • 7
  • Посічення пухлин шкіри
  • 600,00
  • 8
  • Ампутація матки
  • 3152,00
  • 9
  • Екстирпація матки 
  • 4210,80
  • 10
  • Киста яєчника внематочної вагітності
  • 2738,00
  • 11
  • Соскоб з полості матки
  • 1113,60
  • 12
  • Медичний аборт
  • 1102,00
  • 13
  • Відкритий металоостеосиінтез бедра
  • 2943,60
  • 14
  • Відкритий металоостеосиінтез голені
  • 3205,20
  • 15
  • Відкритий металоостеосиінтез плеча
  • 2520,00
  • 16
  • Апарат зовнішньої фіксації
  • 4254,00
  • 17
  • Геморой, анальна тріщина
  • 549,60
  • 18
  • Ампутація нижніх кінцівок
  • 1500,00
  • 19
  • Венектомія на одній нижній кінцівці
  • 1200,00
  • 20
  • Холецистоктомія
  • 1800,00
  • 21
  • Пахова грижа
  • 600,00
  • 22
  • Вентральна грижа
  • 800,40
  • 23
  • Водянка яєчка
  • 2499,60
  • 24
  • Варикоцеле
  • 1593,80
  • 25
  • Аденома передміхурової залози
  • 3500,40

 

 

 

Керуюча справами виконкому                                    Лариса БІЛИЧ



Аналіз регуляторного впливу

до проєкту рішення Виконавчого комітету Вербківської сільської ради «Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради»

Даний аналіз регуляторного впливу (надалі – Аналіз) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308. Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проєкту рішення Виконавчого комітету Вербківської сільської ради «Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради».

Проєкт рішення Виконавчого комітету Вербківської сільської ради «Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради» підготовлений з метою приведення у відповідність тарифів на платні медичні послуги до чинного законодавства України та економічних умов.

Цей Аналіз підготовлений з метою визначення впливу, який здійснюватиме рішення Виконавчого комітету Вербківської сільської ради «Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради», а також обґрунтування відповідності проєкту рішення принципам державної регуляторної політики, одержання зауважень та пропозицій від зацікавлених осіб.

Аналізом регуляторного впливу до проєкту рішення Виконавчого комітету Вербківської сільської ради «Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради» визначено проблеми, які передбачається розв’язати шляхом державного регулювання, причини виникнення проблеми та визначено основні групи, на які нижчеописані фактори справляють вплив.

Виходячи із приписів Конституції України (ст. 49), у державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно. Тобто виходячи із даного формулювання основного Закону, держава здійснює повне фінансування медичної допомоги, яку надають в державних та комунальних закладах охорони.

Постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» затверджено виключний перелік платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах.

Проте, в ході реформування галузі охорони здоров’я у власність Вербківської сільської територіальної громади в особі Вербківської сільської ради передано Комунальне некомерційне підприємство «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради».

Зміна організаційно-правової форми призвела до того, що комунальне підприємство починає діяти вже до фінансових планів та несуть більше фінансових ризиків.

Щодо ризиків становлення цими комунальним некомерційни підприємствами монопольного становища на «ринку медичних послуг» є недоцільними та такими, які є необґрунтованими.

На території міста Павлограда функціонують й інші заклади охорони здоров’я, власниками яких Павлоградська міська рада та які в ході реформування галузі охорони здоров’я змінили організаційну-правову форму, а також наявні  приватні суб’єкти господарювання, де проводиться діагностика і лікування терапевтичних і хірургічних захворювань людини.

  • Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин

Проєкт рішення передбачає встановлення тарифів на надання платних медичних послуг, які відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (із змінами), можуть надаватися Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради»

У зв’язку із змінами економічних умов, зростання тарифів на енергоносії, комунальні послуги, зростання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та з метою раціонального використання бюджетних коштів, покращення результатів фінансово-господарської діяльності комунального некомерційного підприємства охорони здоров’я, виникла необхідність прийняття даного проєкту рішення.

В свою чергу, для того щоб підтримувати діяльність закладу охорони здоров’я залучалась благодійна допомога не забороненими законом засобами, однак і цих коштів для належного існування закладу охорони здоров’я не вистачало.

Отже, в умовах дефіциту державного фінансування (медична субвенція) та в умовах реформування галузі охорони здоров’я, де необхідною умовою було зміна організаційно-правової форми, варто враховувати те, що джерелом додаткових коштів для комунальних некомерційних підприємств є платні послуги, які надаються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах».

Крім того варто зазначити, що з 01 квітня 2020 року стартувала друга хвиля медичної реформи і Комунальне некомерційне підприємство «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради» уклало з Національною службою здоров’я України (надалі – НСЗУ) договори за  програмою медичних гарантій відповідно до вимог Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення».

Проте, за позицією Міністерства охорони здоров’я України передбачається те, що ціни на послуги, які виходять за межі державного гарантованого пакета медичної допомоги та не покриваються бюджетним фінансуванням, встановлюються постачальниками медичних послуг.

Варто зауважити те, що така позиція закріплена і в ч. 11 ст. 10 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», де визначено, що у закладах охорони здоров’я державної та комунальної форм власності, які є надавачами медичних послуг за програмою медичних гарантій, обсяг платних медичних послуг, які не входять до програми медичних гарантій, може складати не більше 20 відсотків від обсягу всіх наданих послуг.

Формування тарифів здійснено на принципах відшкодування витрат на надання комунальними некомерційними підприємствами охорони здоров’я платних медичних послуг (відповідно до їх собівартості).

Платні послуги, що надаються населенню, є додатковими послугами комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я і здійснюються окремо від основної діяльності згідно функціональних повноважень.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту рішення Виконавчого комітету Вербківської сільської ради «Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради»        

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+


Держава

+


Суб’єкти господарювання,

+


у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+


Прийняття проєкту рішення Виконавчого комітету Вербківської сільської ради «Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради» дозволить вирішити проблему недофінансування комунального некомерційного підприємства охорони здоров’я, що надають відповідні платні медичні послуги, розширить базу власних надходжень таких підприємств, посилить конкуренцію та впливатиме на зниження тарифів з надання платних послуг, що в кінцевому підсумку сприятиме покращенню медичного обслуговування.

  • Цілі державного регулювання

Цілями прийняття проєкту Виконавчого комітету Вербківської сільської ради «Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради» є:

  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні медичні послуги;
  • сприяння збільшенню надходжень;
  • покращення результатів фінансово-господарської діяльності.

Отримання надходжень комунальним некомерційним підприємством охорони здоров’я створить умови для витрачання цих коштів на нагальні потреби, пов’язані з виконанням основних функцій комунального некомерційного підприємства, що не забезпечені (або частково забезпечені) асигнуваннями із загального фонду бюджету.

В умовах нестабільної економічної та соціальної ситуації кошти отриманні від надання платних медичних послуг комунальним некомерційним підприємством охорони здоров’я є надзвичайно цінним підґрунтям для їх діяльності.

Тарифи на платні медичні послуги економічно обґрунтовуються та встановлюються виходячи з фактичних витрат на кожну послугу окремо. Кошти, які будуть отримані від надання платних послуг, зможуть бути також використані на заходи, пов’язані з організацією надання послуг, а також для відновлення матеріально-технічної бази такого закладу.

Тому, цілями даних проєкту є:

надання якісних медичних послуг в закладом охорони здоров’я за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам,

реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» ;

встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування;

отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я;

забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти».

Право встановлення плати за послуги з медичного обслуговування визначено в статті 18 Закону України «Основ законодавства України про охорону здоров’я»;

необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.


  • Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей

  • Визначення альтернативних способів

Види альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишення діючих тарифів без змін

Альтернатива 2

Забезпечення стовідсотковим бюджетним фінасуванням

Альтернатива 3

Встановлення тарифів на рівні собівартості


  • Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Альтернативи

Переваги

Недоліки

Альтернатива 1

Відсутність додаткового фінансового навантаження для населення та суб’єктів господарювання

Тарифи не відповідають фактичним витратам;

Припинення надання платних медичних послуг

Альтернатива 2

Відсутність додаткового фінансового навантаження для населення та суб’єктів господарювання

Недостатнє бюджетне фінансування комунального некомерційного підприємства охорони здоров’я;

Припинення надання платних медичних послуг

Альтернатива 3

Тарифи відповідатимуть фактичним витрата, надання якісних медичних послуг

Фінансове навантаження для населення та суб’єктів господарювання



Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Альтернативи

Переваги

Недоліки

Альтернатива 1

Не передбачаються

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги.

Альтернатива 2

Оплата за отриманні платні медичні послуги в меншому розмірі

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отриманні платні медичні послуги належної якості

Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами


Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Альтернативи

Переваги

Недоліки

Альтернатива 1

Для надавача послуг – неконтрольоване встановлення тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів

Альтернатива 2

Для надавача послуг – відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання: оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі

При відсутності в бюджеті коштів для закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання – погіршення якості отриманих послуг

Альтернатива 3

Для надавача послуг: приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги на економічно обґрунтованому рівні.

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо

Альтернатива 2

Обчислити неможливо

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва складатимуть
__-___ грн.





Витрати

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий

номер

Витрати

За перший

рік

За п’ять

років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень



Х



Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень



Х



Х

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень



Х



Х

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень




Х




Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень






Х






Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень


Х


Х

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень


Х


Х

8

Інше (уточнити), гривень



9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень



10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць



11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень




  • Вибір найбільш оптимального способу досягнення цілей


Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного балу

Альтернатива 1

1

Проблема продовжує існувати

Альтернатива 2

2

Проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними

Альтернатива 3

3

Усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть


Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання.

  • Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Проблема, яку передбачається розв’язати з прийняттям даного рішення, не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання шляхом встановлення економічно обґрунтованих тарифів, виходячи з фактичних витрат, пов’язаних із їх наданням.

На сьогоднішній день діяльність комунального некомерційного підприємства охорони здоров’я потребує постійного залучення додаткових коштів для поновлення матеріально-технічної бази, придбання інших матеріально-технічних цінностей для потреб таких підприємств.

Одним із способів розв’язання вищезазначеної проблеми є затвердження платних медичних послуг, які будуть надаватись у комунальному закладі охорони здоров’я.

Основними складовими собівартості медичних послуг, які будуть надаватись є:

- заробітна плата медичного персоналу, що надає медичну послугу – лікаря, медичної сестри, молодшого медичного персоналу – за час  їхнього виконання згідно з окладами і тарифами і нормами витрат робочого часу на медичну послугу  згідно нормативних актів МОЗ України;

 - нарахування на заробітну плату – єдиний соціальний внесок (ЄСВ);

- прямі матеріальні витрати – витрати на лікарські засоби та вироби медичного призначення, які використані під час надання медичної послуги,  витрати на дезінфекційні засоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);

  • амортизаційні відрахування обладнання, задіяного при наданні медичної послуги (окремо на кожен вид медичної послуги);
  • непрямі (накладні) витрати, які неможливо безпосередньо  віднести до медичної послуги

– загальновиробничі витрати.

Фінансові обсяги платних медичних послуг, що надаватимуться визначені у фінансових планах закладів на 2021 рік, та складають від 2 до 8%, інші медичні послуги громадянам будуть оплачуватися за кошти НСЗУ – за надану послугу, пролікований випадок, проведене обстеження, епізод чи візит до лікаря (за умови пацієнтом виконання вимог нормативних актів МОЗ України – укладення декларації, отримання скерування на госпіталізацію чи консультацію, отримання рецепта на пільгові чи інші медикаменти, тощо).

  • Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Комунальні некомерційні підприємства

Стабільна робота, покращення результатів фінансово-господарської діяльності

Можливе зменшення кількості відвідувань, аналізів, досліджень, процедур, тощо

Населення

Отримання платних медичних послуг за економічно обґрунтованими тарифами. Покращення рівня надання медичного обслуговування за рахунок збільшення надходжень від надання платних послуг

Збільшення витрат на деякі види платних медичних послуг

Суб’єкти господарювання

Отримання платних медичних послуг за економічно обґрунтованими тарифами. Покращення рівня надання медичного обслуговування за рахунок збільшення надходжень від надання платних послуг

Збільшення витрат на деякі види платних медичних послуг

Органи місцевого самоврядування

Дотримання норм чинного законодавства України.

Зменшення витрат з бюджету на охорону здоров’я

Відсутні

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

  • Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва (далі – СМП) не проводилися, оскільки проект рішення розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 року № 1138 з метою  запровадження єдиного механізму, згідно з яким пацієнтам надається можливість у встановленому законодавством порядку отримати якісні платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами і не потребує значних додаткових витрат, а отже, загалом СМП є заінтересованими у прийнятті запропонованого проекту рішення.

2. Попередня оцінка впливу регулювання на СМП

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання є змінною та залежить від їх наміру отримати платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами.

Потрібно зазначити, що пацієнт та/або суб’єкт господарювання може звернутись у комунальні некомерційні підприємства охорони здоров’я щодо надання платних медичних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

3. Розроблення коригуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачено.


  • Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Початок впровадження регуляторного акта з дати його опублікування. В терміні дії рішення виконавчого комітету Вербківської сільської ради не обмежено і чинне до його відміни.

Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» перегляд регуляторного акту може бути здійснений: на підставі аналізу звіту про відстеження результативності цього регуляторного акту; за ініціативою органу, який прийняв відповідний регуляторний акт; в інших випадках передбачених Конституцією та нормативно-правовими актами України.

В разі зміни вищезазначених показників можливе внесення змін і доповнень до регуляторного акту у визначеному законодавством порядку.

  •  
  •  
  • Визначення показників результативності дії регуляторного акта


Основними показниками результативності дії регуляторного акту є стабільне функціонування комунального некомерційного підприємства охорони здоров’я та його достатнє фінансування для забезпечення населення якісними медичними послугами за економічно обґрунтованими тарифами.

Показниками результативності запровадження цього регуляторного акта слід вважати:

  • розмір надходжень до бюджетів різного рівня;
  • кількість фізичних осіб, які отримають платні медичні послуги без укладення договору;
  • розмір часу, що витрачається суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта на отримання інформації про тарифи.

  • Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Введення рішенням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності місцевого населення та забезпечення належної якості послуг.

Джерелами отримання інформації для відстеження результативності є:

– звітність комунального некомерційного підприємства щодо надходження коштів за надання платних медичних послуг;

– використання існуючої законодавчої та правової бази у сфері надання платних послуг.

Здійснення адміністрування заходів щодо впровадження платних послуг – забезпечується  з боку адміністрації комунального некомерційного підприємства охорони  здоров’я через визначення наказом працівника, відповідального за моніторинг впровадження платних послуг та оплати за надані платні послуги з числа працівників бухгалтерсько-економічної служби закладу. Моніторинг здійснюється постійно, щомісячно результати моніторингу подаються до виконавчого комітету Вербківської сільської ради.

Методи одержання результатів відстеження:

  • звітність комунального некомерційного підприємства охорони здоров’я щодо надходження коштів за надання платних медичних послуг;
  • використання існуючої законодавчої та правової бази у сфері надання платних медичних послуг;
  • здійснення порівняльного аналізу.

Відстеження результативності регуляторного акта у разі його прийняття здійснюватиметься шляхом проведення порівняльного аналізу та звітності комунального некомерційного підприємства, відстеження здійснюватиметься через рік після набуття чинності регуляторного акту. У разі виявлення нерегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.

Періодичне відстеження планується здійснювати один раз в три роки з дня виконання заходів повторного відстеження та з метою подальшого удосконалення рішення виконавчого комітету Вербківської сільської ради.



Сільський голова                                                      Віталій КРИВОШЕЙ



ОГОЛОШЕННЯ

Про оприлюднення проекту регуляторного акту рішення Виконавчого комітету Вербківської сільської ради  «Про затвердження переліку платних медичних послуг та тарифів (прейскурантів) на платні медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська центральна районна лікарня» Вербківської сільської ради»

Виконавчий комітет Вербківської сільської ради повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акту «Про затвердження тарифів на послуги із вивезення побутових відходів на території Вербківської сільської територіальної громади». Проекти рішення Виконавчого комітету Вербківської сільської ради та аналізи регуляторного впливу розміщено на офіційному сайті Вербківської сільської територіальної громади. за адресою: http://verbkivska.gromada.org.ua/.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу приймаються у письмовій формі на поштову адресу: 51453, Павлоградський район, с.Вербки, вул. Матросова 20, на адресу електронної поштової скриньки: verbki@i.ua.

Строк прийняття пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акту становить один місяць з дня оприлюднення проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу.


Сільський голова Віталій КРИВОШЕЙ

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux