Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки
опубліковано 31 січня 2024 року о 14:47

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі


с.Вербки 31.01.2024 рік

 

 Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710», постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами від 05.01.2021 р.

 Мета проведення закупівлі: заправка картриджів та ремонт офісної техніки для безперебійної роботи Виконавчого комітету Вербківської сільської ради та освітніх закладів.

 Код ЄДРПОУ: 40210149.

Вид процедури: відкриті торги з особливостями.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-31-011818-a

Предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки.

 ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.

 Очікувана вартість предмета закупівлі : 358 068 грн. з ПДВ (Визначення потреби в закупівлі послуг здійснюється на підставі аналізу фактичного використання у минулому році , рішення сесії № 928-40/VIII від 07.12.2023 року «Про бюджет Вербківської сільської територіальної громади на 2024 рік»).


Кваліфікаційні критерії:

 

Кваліфікаційні критерії

Що надається на підтвердження відповідності

1.

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою послуг, які виконувалися за договором (договорами), аналогічній назві закупівлі.

Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати:

Довідку складену у довільній формі (або за формою, наданою замовником ф.1) про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням:

повної назви Замовника,

контактної інформації (адреса, телефон),

періоду виконання договору,

предмету закупівлі.

Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками до нього та з копіями документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі.

Також на підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати:

відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів).

Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити:

інформацію щодо найменування контрагента

дату та номеру договору, на який надано відгук,

інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості послуг та строків виконання.

Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою.



 

 

 

 




Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Послуги по обслуговуванню водопідготовчого обладнання установок бюветів

 

Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі


ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ

№ п/п

Назва принтера


Кількість послуг

1

Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-3010

124

2

Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-237

8

3

Заправка картриджа XEROX WC3345

12

4

Заправка картриджа Canon MF-4430

17

5

Заправка картриджа Canon F-1582

3

6

Заправка картриджа HP LaserJet M130

44

7

Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-4410

4

8

Заправка картриджа Canon I-SENSYS LBP 6670

15

9

Заправка картриджа Samsyng SCX4300

2

10

Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-231

31

11

Заправка картриджа HP LaserJet 1010

11

12

Заправка картриджа HP LaserJet 1020

2

13

Заправка картриджа Canon I-SENSYS LBP 6030

42

14

Заправка картриджа Canon G-2411

6

15

Заправка картриджа Canon I-SENSYS LBP 6670

7

16

Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-211

53

17

Заправка картриджа EPSON L222

2

18

Заправка картриджа Samsyng M-2070

51

19

Заправка картриджа Canon LBP 2900

15

20

Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-237W

1

21

Заправка картриджа MINOLTA 185

6

22

Заправка картриджа чорно-білий Epson Aculaser M x 14

19

23

Заправка картриджа БФП НР Smart Tank 500

3

24

Заправка картриджа Epson 120

9

25

Заправка картриджа Epson 222

7

26

Заправка картриджа HP Link Tank Wireless 419

3

27

Заправка картриджа Canon i-SENSIS MF 455 dw

25

28

Заправка картриджа AH XEROX WC3345

11

29

Послуги з регенерації та інші послуги з ремонту офісної техніки

318


Всього:

851

Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки




1. Вартість послуг повинна включати всі витрати Учасника, пов’язані з наданням послуг, в тому числі: вартість комплектуючих та витратних матеріалів, необхідних для надання послуг, а також інші витрати, пов’язані з підготовкою пропозиції.

2. Перелік послуг буде визначатися протягом дії договору про закупівлю в залежності від потреби Замовника та фактичної кількості офісної техніки (надалі – Техніка), яка буде потребувати ремонту і обслуговуванню. На момент проведення процедури закупівлі Замовник не може визначити конкретний обсяг послуг, тому їх перелік, зазначений у Специфікації, є орієнтовним, що застосовується для підготовки пропозицій Учасників. У ході виконання договору можуть надаватись інші аналогічні послуги без перевищення вартості договору про закупівлю. На послуги з регенерації та інші послуги з ремонту офісної техніки, які можуть виникати протягом року та, які не можуть бути передбачені наперед Замовником , виділено суму у розмірі 231 838 грн. 00 коп. ,що включає в себе орієнтовно 318 послуг, та не може бути більшою ніж запланована вартість.

3. Технічне обслуговування спрямоване на підтримку техніки в робочому стані у відповідності технічних характеристик техніки та паспортним даним.

4. Технічне обслуговування включає в себе: 
- періодичне сервісне обслуговування, при необхідності заправку витратними матеріалами (тонером, носієм або заміною картриджа);
- виконання ремонтних послуг по заміні вузлів і деталей, що відпрацювали свій ресурс або вийшли з ладу;
- поточні ремонти та ремонти, що виконуються на вимогу Замовника. 

5. Учасник власними силами по заявці Замовника забирає техніку для виконання послуг та повертає її в обумовлений термін.

6. Надання послуг буде проводитись за заявками Замовника з післяплатою на протязі 20 календарних днів після підписання акту наданих послуг.

7. Тривалість проведення обслуговування і ремонту будь-якої складності повинна складати не більше 5 (п'яти) робочих днів з дня передачі техніки Учаснику, заправка картриджів повинна здійснюватись протягом 1 робочого дня, з метою безперебійної роботи організації Замовника.

8. На послуги та використані комплектуючи і матеріали, учасником обов'язково повинна надаватись гарантія якості строком експлуатації не менше 3-х місяців з дати підписання акту наданих послуг і передачі техніки Замовнику.

9. В період гарантійного терміну Учасник повинен безкоштовно усувати виявлені дефекти і недоліки протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту звернення Замовника.

10. При виявленні Замовником недоліків, що не відповідають вимогам якості, та відмові Учасника усунути недоліки протягом 5-ти (п’яти) днів, Замовник має право звернутись до уповноважених органів, надати їм зразки отриманої техніки для проведення відповідної експертизи та/або технічного випробування з метою встановлення відповідності або невідповідності якості послуг.

11. Товар, що включений у вартість послуги не має бути походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. У разі надання послуги до вартості якої входить товар походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) такий товар не приймається Замовником, до Виконавця застосовуються штрафні санкції відповідно до чинного законодавства.

 

 

Начальник відділу організації та забезпечення

державних закупівель (уповноважена особа) Тетяна КОПИЛОВА

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux