ОБГРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
с.Вербки 31.01.2024 рік
Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710», постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами від 05.01.2021 р.
Мета проведення закупівлі: заправка картриджів та ремонт офісної техніки для безперебійної роботи Виконавчого комітету Вербківської сільської ради та освітніх закладів.
Код ЄДРПОУ: 40210149.
Вид процедури: відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-31-011818-a
Предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки.
ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Очікувана вартість предмета закупівлі : 358 068 грн. з ПДВ (Визначення потреби в закупівлі послуг здійснюється на підставі аналізу фактичного використання у минулому році , рішення сесії № 928-40/VIII від 07.12.2023 року «Про бюджет Вербківської сільської територіальної громади на 2024 рік»).
Кваліфікаційні критерії:
|
Кваліфікаційні критерії |
Що надається на підтвердження відповідності |
1. |
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) |
Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою послуг, які виконувалися за договором (договорами), аналогічній назві закупівлі. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену у довільній формі (або за формою, наданою замовником ф.1) про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: повної назви Замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору, предмету закупівлі. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками до нього та з копіями документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі. Також на підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати: відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента дату та номеру договору, на який надано відгук, інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості послуг та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою.
|
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Послуги по обслуговуванню водопідготовчого обладнання установок бюветів
Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі
№ п/п |
Назва принтера
|
Кількість послуг |
1 |
Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-3010 |
124 |
2 |
Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-237 |
8 |
3 |
Заправка картриджа XEROX WC3345 |
12 |
4 |
Заправка картриджа Canon MF-4430 |
17 |
5 |
Заправка картриджа Canon F-1582 |
3 |
6 |
Заправка картриджа HP LaserJet M130 |
44 |
7 |
Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-4410 |
4 |
8 |
Заправка картриджа Canon I-SENSYS LBP 6670 |
15 |
9 |
Заправка картриджа Samsyng SCX4300 |
2 |
10 |
Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-231 |
31 |
11 |
Заправка картриджа HP LaserJet 1010 |
11 |
12 |
Заправка картриджа HP LaserJet 1020 |
2 |
13 |
Заправка картриджа Canon I-SENSYS LBP 6030 |
42 |
14 |
Заправка картриджа Canon G-2411 |
6 |
15 |
Заправка картриджа Canon I-SENSYS LBP 6670 |
7 |
16 |
Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-211 |
53 |
17 |
Заправка картриджа EPSON L222 |
2 |
18 |
Заправка картриджа Samsyng M-2070 |
51 |
19 |
Заправка картриджа Canon LBP 2900 |
15 |
20 |
Заправка картриджа Canon I-SENSYS MF-237W |
1 |
21 |
Заправка картриджа MINOLTA 185 |
6 |
22 |
Заправка картриджа чорно-білий Epson Aculaser M x 14 |
19 |
23 |
Заправка картриджа БФП НР Smart Tank 500 |
3 |
24 |
Заправка картриджа Epson 120 |
9 |
25 |
Заправка картриджа Epson 222 |
7 |
26 |
Заправка картриджа HP Link Tank Wireless 419 |
3 |
27 |
Заправка картриджа Canon i-SENSIS MF 455 dw |
25 |
28 |
Заправка картриджа AH XEROX WC3345 |
11 |
29 |
Послуги з регенерації та інші послуги з ремонту офісної техніки |
318 |
|
Всього: |
851 |
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1. Вартість послуг повинна включати всі витрати Учасника, пов’язані з наданням послуг, в тому числі: вартість комплектуючих та витратних матеріалів, необхідних для надання послуг, а також інші витрати, пов’язані з підготовкою пропозиції.
2. Перелік послуг буде визначатися протягом дії договору про закупівлю в залежності від потреби Замовника та фактичної кількості офісної техніки (надалі – Техніка), яка буде потребувати ремонту і обслуговуванню. На момент проведення процедури закупівлі Замовник не може визначити конкретний обсяг послуг, тому їх перелік, зазначений у Специфікації, є орієнтовним, що застосовується для підготовки пропозицій Учасників. У ході виконання договору можуть надаватись інші аналогічні послуги без перевищення вартості договору про закупівлю. На послуги з регенерації та інші послуги з ремонту офісної техніки, які можуть виникати протягом року та, які не можуть бути передбачені наперед Замовником , виділено суму у розмірі 231 838 грн. 00 коп. ,що включає в себе орієнтовно 318 послуг, та не може бути більшою ніж запланована вартість.
3. Технічне обслуговування спрямоване на підтримку техніки в робочому стані у відповідності технічних характеристик техніки та паспортним даним.
4. Технічне обслуговування включає в себе:
- періодичне сервісне обслуговування, при необхідності заправку витратними матеріалами (тонером, носієм або заміною картриджа);
- виконання ремонтних послуг по заміні вузлів і деталей, що відпрацювали свій ресурс або вийшли з ладу;
- поточні ремонти та ремонти, що виконуються на вимогу Замовника.
5. Учасник власними силами по заявці Замовника забирає техніку для виконання послуг та повертає її в обумовлений термін.
6. Надання послуг буде проводитись за заявками Замовника з післяплатою на протязі 20 календарних днів після підписання акту наданих послуг.
7. Тривалість проведення обслуговування і ремонту будь-якої складності повинна складати не більше 5 (п'яти) робочих днів з дня передачі техніки Учаснику, заправка картриджів повинна здійснюватись протягом 1 робочого дня, з метою безперебійної роботи організації Замовника.
8. На послуги та використані комплектуючи і матеріали, учасником обов'язково повинна надаватись гарантія якості строком експлуатації не менше 3-х місяців з дати підписання акту наданих послуг і передачі техніки Замовнику.
9. В період гарантійного терміну Учасник повинен безкоштовно усувати виявлені дефекти і недоліки протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту звернення Замовника.
10. При виявленні Замовником недоліків, що не відповідають вимогам якості, та відмові Учасника усунути недоліки протягом 5-ти (п’яти) днів, Замовник має право звернутись до уповноважених органів, надати їм зразки отриманої техніки для проведення відповідної експертизи та/або технічного випробування з метою встановлення відповідності або невідповідності якості послуг.
11. Товар, що включений у вартість послуги не має бути походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. У разі надання послуги до вартості якої входить товар походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) такий товар не приймається Замовником, до Виконавця застосовуються штрафні санкції відповідно до чинного законодавства.
Начальник відділу організації та забезпечення
державних закупівель (уповноважена особа) Тетяна КОПИЛОВА