ОБГРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
с.Вербки 02.04.2024 рік
Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710», постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами від 05.01.2021 р.
Мета проведення закупівлі: поточний ремонт шкільного автобусу для забезпечення потреби у підвозі учнів Вербківського ліцею Вербківської сільської ради.
Замовник: Виконавчий комітет Вербківської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області.
Код ЄДРПОУ: 40210149.
Вид процедури: відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-04-02-008579-a.
Предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту .
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість предмета закупівлі: 22 100 грн. з ПДВ (розрахунки по закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільного транспорту здійснюється виходячи з потреби у відповідних послугах минулих років з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринку відповідних послуг та матеріалів для надання даних послуг; аналіз ринку; на підставі рішення сесії № 928-40/VIII від 07.12.2023 року «Про бюджет Вербківської сільської територіальної громади на 2024 рік»).
Кількість: 1 послуга
Кваліфікаційні критерії:
|
Кваліфікаційні критерії |
Що надається на підтвердження відповідності |
1. |
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) |
Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуга з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою послуг, який поставлявся за договором (договорами), аналогічному назві закупівлі. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності. На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати: відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента дату та номеру договору, на який надано відгук, інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості товару та строків поставки. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою.
|
Технічні та якісні характеристики:
№п/п |
Найменування |
Од. вим. |
Кількість |
Ціна (грн) |
ПДВ/без ПДВ (грн) |
Загальна вартість (грн) |
|
НАЗВА РОБОТИ |
|
|
|
|
|
1 |
Ремонт паливної системи |
грн. |
1,00 |
|
|
|
2 |
Діагностика паливної системи і ТНВД |
грн. |
1,00 |
|
|
|
3 |
ТО АКБ |
грн. |
2,00 |
|
|
|
4 |
Заміна ліхтаря габаритного |
грн. |
1,00 |
|
|
|
5 |
Заміна олії в двигуні |
грн. |
1,00 |
|
|
|
6 |
Заміна фільтра повітряного |
грн. |
1,00 |
|
|
|
7 |
Заміна фільтра паливного |
грн. |
2,00 |
|
|
|
8 |
Мастило ходової |
грн. |
30,00 |
|
|
|
9 |
Чистка паливної системи |
грн. |
1,00 |
|
|
|
10 |
Діагностика ходової частини |
грн. |
1,00 |
|
|
|
11 |
Мийка деталей |
грн. |
1,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ ТА МАТЕРІАЛИ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Мастило Літол-24 800 гр. або еквівалент |
шт |
1,00 |
|
|
|
2 |
Масло Shell Нelix HX7 10W40 або еквівалент |
л |
10,00 |
|
|
|
3 |
Фільтр повітряний А081 або еквівалент |
шт |
1,00 |
|
|
|
4 |
Фільтр масляний А081 або еквівалент |
шт |
1,00 |
|
|
|
5 |
Фільтр паливний сепаратор А081 або еквівалент |
шт |
1,00 |
|
|
|
6 |
Фільтр паливний тонкої очищення |
шт |
1,00 |
|
|
|
7 |
Ліхтар габарита |
шт |
1,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна кількість послуг: |
1 |
|
|
|
|
|
Загальна вартість послуги по автобусу БАЗ А079.13 (АЕ0406AF)_______грн. _____ коп. з/без ПДВ |
|
|||||
|
|
Начальник відділу організації та забезпечення
державних закупівель (уповноважена особа) Тетяна КОПИЛОВА